Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Je kunt een bestelling bij ons plaatsen door op onze website één of meerdere producten toe te voegen aan uw winkelwagen. Dit doe je door een product te selecteren. Je krijgt vervolgens details van een product te zien. Hier selecteer je de maat en de kleur. Nadat je dit hebt gedaan kunt je deze aan de winkelwagen toevoegen.

Vervolgens kun je verder gaan met het afronden van je bestelling door de gegevens in te vullen en vervolgens een betaalmethode te selecteren.

Mocht je er niet uitkomen dan kun je uiteraard contact met ons opnemen en helpen wij je verder.

Heb ik een account nodig om wat te bestellen?

Nee, je heeft geen account nodig om wat bij ons te bestellen, echter het biedt wel voordelen om een account te hebben; zo kun je terug kijken wat je in het verleden hebt besteld en kun j een volgende bestelling sneller afronden.

Hoe kies ik de juiste maat?

Online kleding kopen kan vaak een lastige opgave zijn. Daarom hebben wij bij onze producten een matentabel toegevoegd.

De lengte dien je te meten van schouder tot de taille. De breedte wordt gemeten van schouder tot schouder. Het is belangrijk dat je dit goed controleert.

Op welke manier kan ik betalen

Je kunt op onze website gebruik maken van verschillende betalingsmethoden waaronder bijvoorbeeld iDeal, Klarna, Paypal, en vele meer.

Verzending

Wat zijn de verzendkosten

De verzendkosten voor onze producten bedragen € 6,95 per bestelling. Heb je een bestelling boven de € 100,00 dan wordt het product gratis verzonden.

De bestelling wordt in een discrete verpakking verzonden. Het is voor derden niet mogelijk de inhoud van je bestelling te zien.

Wat is de levertijd?

Alle producten worden verzonden via het postorderbedrijf PostNL. Wij proberen jouw producten na ontvangst van de order zo spoedig mogelijk te verwerken en te leveren. Producten worden normaliter binnen 1 t/m 5 werkdagen verzonden. Echter kan het soms voorkomen dat een artikel niet op voorraad is en het levering proces iets langer duurt dan dat je van ons gewend bent.

Je ontvangt van ons een track en trace code waarmee je de status van uw pakket kunt bekijken.

Mocht je vragen hebben over onze levertijden of een eventuele spoedbestelling, neem dan gerust contact met ons op.

Ruilen & Retourneren

Hoe kan ik mijn aankoop ruilen?

Uiteraard is het mogelijk om je aankoop te ruilen. Je komt hiervoor in aanmerking wanneer je aan de volgende regels kunt voldoen;
• Het artikel moet op voorraad zijn
• Het artikel moet qua waarde hetzelfde of meer zijn
• Je dient ons op de hoogte te brengen voor een retour via info@poashop.com
• Het artikel is niet gebruikt, niet gedragen, niet gewassen, niet beschadigd en is geur- en rookvrij.
• Het artikel moet in de originele verpakking worden verstuurd
• Het artikel moet op een juiste manier verpakt worden zodat er geen schade kan ontstaan.
• Het nieuwe artikel wordt gratis naar je toegestuurd. Je betaald alleen de kosten van het terugsturen.
• Je ontvangt het nieuwe artikel zodra wij uw retour hebben ontvangen.
• Maatwerk en gepersonaliseerde producten kunnen helaas niet worden geruild.

Hoe kan ik mijn aankoop retourneren?

Het kan zij ndat een product niet geheel aan uw verwachting voldoet, daarom kunt u het product binnen 30 dagen aan ons terugsturen. Uw retourzending wordt alleen geaccepteerd als u voldoet aan;
• U dient ons op de hoogte te brengen voor een retour via info@poahshop.com
• U ontvangt per e-mail een retourformulier
• Het artikel is niet gebruikt, niet gedragen, niet gewassen, niet beschadigd en geur- en rookvrij.
• Het artikel moet in de originele verpakking worden verstuurd.
• Het artikel moet op een juiste manier verpakt worden zodat er geen schade kan ontstaan.
• Het aankoopbedrag zal binnen twee weken naar u worden teruggestort.
• Maatwerk en gepersonaliseerde producten kunnen helaas niet worden geruild.

Poahshop.nl heeft het recht om zendingen te weigeren of om slechts een gedeelte van het orderbedrag terug te boeken wanneer het product gebruikt is of wanneer deze niet voldoet aan de retourvoorwaarden. Zodra wij je zending hebben ontvangen zal deze verwerkt worden en wordt het aankoopbedrag op je rekening teruggestort.

Wat is het adres waar ik mijn zending naar toe kan sturen?

Je kunt het pakket versturen naar:

Poahshop.nl
Haarweg 5
7651 KE Tubbergen
Nederland

Kledingonderhoud

Hoe kan ik mijn kleding het beste wassen?

De kleding is vaak van 100% katoen. Wasbeurten op hoge temperatuur kunnen de kleding laten krimpen en de afdruk laten vervagen en barsten.

Om de levensduur van uw kleding met opdruk te verlengen raden wij je aan om de kleding binnenstebuiten te keren en te wassen op 30 graden. Strijk niet over de bedrukking!

Maatwerk

Ik heb eigen wensen, kan dat?

Het is bij ons mogelijk om eigen wensen aan te geven. Je kunt een eigen design op het shirt laten maken of een bestaand ontwerp voorzien van andere teksten. Neem hiervoor contact met ons op via telefoon of e-mail. Ons team zal dan samen met u de wensen doornemen en u hierin adviseren. Aan de hand daarvan kan een ontwerpvoorstel gedaan worden.

Let op: gepersonaliseerde producten kunnen niet retour worden gestuurd.

Kan ik een grote bestelling plaatsen?

Uiteraard is het mogelijk om een bestelling met een grote oplage te plaatsen. Neem hiervoor altijd contact met ons op. je ontvangt al extra korting bij een oplage vanaf 5 stuks.

Tevens kunnen we specifieke wensen met je bespreken. je kunt contact met ons opnemen door gebruik te maken van ons telefoonnummer of een e-mail te sturen naar info@poahshop.com

Overige

Ik heb een vraag, opmerking of klacht

Heb je een vraag of een opmerking? Of een klacht over het product? Neem dan snel contact met ons op. Ons team staat altijd voor je klaar om je te helpen. U kunt ons bereiken door gebruik te maken van ons telefoonnummer of een e-mail te sturen naar: info@poahshop.com